Kampanie Adwords.

Obsługa kampanii i reklamy Google Adwords

Kampanie AdWords

Stworzymy i poprowadzimy dla Ciebie skuteczną kampanię linków sponsorowanych w AdWords

Skutecznie i szybko docieraj na klientów Twoich produktów i usług



1. Przygotowanie strategii reklamy AdWords

  • Analiza wymagań Klienta
  • Stworzenie strategii kampanii na podstawie analizy wymagań
  • Uzgodnienie ostatecznej wersji
  • Podpisanie umowy



2. Start kampanii

  • Stworzenie kampanii Google AdWords zgodnej ze strategią
  • Pierwsze uruchomienie kampanii
  • Optymalizacja kampanii i słów kluczowych


3. Stały nadzór i pomiar skuteczności kampanii

  • Administracja kontem AdWords
  • Stały nadzór nad budżetem i skutecznością kampanii
  • Pomiar skuteczności i raporty miesięczne

Wybierz pakiet AdWords dopasowany do Twoich potrzeb

Skrupulatnie analizujemy potrzeby i wymagania naszych Klientów

Pakiet Silver

399 zł opłata jednorazowa
    • 250 zł – środki AdWords (na kliknięcia)
    • 149 zł – opłata za prowadzenie kampanii
    • Do 10 słów kluczowych
    • Opracowanie do 10 reklam tekstowych
    • Reklama do wyszukiwarki Google i sieci partnerskiej (YouTube, Gmail, Onet, NK, i inne)
    • Kierowanie reklamy na wybrane lokalizacje np.
      dzielnice w mieście, miasta, województwa, państwa
    • Stały pomiar i optymalizacja kampanii reklamowej
    • Raport po przeprowadzonej kampanii

Pakiet Gold

799 zł opłata jednorazowa
    • 500 zł – środki AdWords (na kliknięcia)
    • 299 zł – opłata za prowadzenie kampanii
    • Do 20 słów kluczowych
    • Opracowanie do 20 reklam tekstowych
    • Reklama do wyszukiwarki Google i sieci partnerskiej (YouTube, Gmail, Onet, NK, i inne)
    • Kierowanie reklamy na wybrane lokalizacje np.
      dzielnice w mieście, miasta, województwa, państwa
    • Stały pomiar i optymalizacja kampanii reklamowej
    • Raport po przeprowadzonej kampanii
    • Śledzenie 1 konwersji

Pakiet Platinum

1499 zł opłata jednorazowa
    • 1000 zł – środki AdWords (na kliknięcia)
    • 499 zł – opłata za prowadzenie kampanii
    • Nieograniczona liczba słów kluczowych
    • Nieograniczona liczba reklam tekstowych
    • Reklama do wyszukiwarki Google i sieci partnerskiej (YouTube, Gmail, Onet.pl, Nk.pl, i inne)
    • Kierowanie reklamy na wybrane lokalizacje np.
      dzielnice w mieście, miasta, województwa, państwa
    • Stały pomiar i optymalizacja kampanii reklamowej
    • Raport po przeprowadzonej kampanii
    • Śledzenie 1 konwersji
    • Remarketing czyli podążanie za potencjalnym klientem na jego ulubionych stronach (onet.pl, nk.pl, itp.)

Najczęściej zadawane pytania

Adwords jest zaawansowanym i złożonym narzędziem promocji i reklamy stron w Internecie, posiadającym wręcz nieograniczone możliwości konfiguracji. Szanujemy Twój czas i przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań związanych z kampaniami linków sponsorowanych w Google Adwords.

Co to jest Adwords?

Adwords to system płatnej reklamy w wyszukiwarce Google. Reklamy AdWords są wyświetlane u góry lub po prawej stronie wyników wyszukiwania (organicznego) oraz na stronach współpracujących z Google. Reklamy w Adwords są sprzedawane w modelu PPC (ang. Pay Per Click), czyli płacimy dopiero wtedy gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Adwords to bardzo skuteczna forma dotarcia do potencjlanych Klientów w Internecie, ponieważ pojawia się ona dopiero wtedy, gdy dana osoba szuka konkretnej usługi lub produktu. Sprawdź a się nie zawiedziesz.

Czy pojawię się na pierwszej stronie wyszukiwania w Google?

Wiele eksperymentów i testów pokazało, iż wyszukujący najchętniej klikają w wyniki wyszukiwania pojawiające się na samej górze. Google AdWords umożliwia konfigurację kampanii aby Twoje usługi i produkty pojawiały się, w samej czołówce, na pierwszej stronie wyszukiwania Google.

Co to jest śledzenie konwersji?

Google AdWords oferuje fukcjonalność śledzenia konwersji, które umożliwi Ci sprawdzenie co dzieje się po kliknięciu reklamy przez klienta – czy kupił on produkt, wypełnił formularz lub wykonał założoną przez Ciebie akcje na Twojej stonie. Śledząc konwersję łatwo sprawdzisz, które reklamy, słowa kluczowe działają najskuteczniej. Dzięki tekiej możliwości będziesz mógł inwestować środki pieniężne tylko w reklamy, które sprawdzają się najlepiej czyli sprzedają.

Co to jest remarketing?

Remarketing pozwala Ci dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzali już Twoją strone i kierować do nich trafne reklamy na stronach współpracujących z Google oraz w wyszukiwarce. W ten sposób możesz pokazywać reklamy potencjalnym klientom, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale niczego jeszcze nie kupili. Co więcej możesz kierować do nich specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do Twojej witryny i skorzystania z Twoich usług lub kupienia Twoich produktów.

Jakieś inne pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie to śmiało napisz do nas! Chętnie odpowiemy i rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Skontaktuj się!

Powrót do góry strony
Nasze motto: "Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, może to osiągnąć." Napoleon Hill

Facebook

Twitter