Pozycjonowanie i optymalizacja stron.

Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie stron (SEO)

Pozycjonowanie stron

Zwiększymy widoczność Twojej strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania

Już dziś możesz uczestniczyć w świadomym rozwoju Twojej firmy



1. Audyt, analiza słów kluczowych i opracownie strategii SEO

  • Audyt SEO – analiza techniczna strony, treści i widoczności w Internecie
  • Analiza i selekcja słów, fraz kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Opracowanie strategii pozycjonowania
  • Podpisanie umowy



2. Optymalizacja i pozycjonowanie strony

  • Optymalizacja techniczna strony
  • Optymalizacja treści na stronie – SEO Copywriting
  • Budowanie linków i wzmianek zewnętrznych kierujących do strony (tzw. link building)


3. Doskonalenie strategii pozycjonowania i analiza skuteczności

  • Stałe pomiary i doskonalenie skuteczności działań
  • Miesięczne raporty z przeprowadzonych działań SEO
  • Zbiorcze podsumowanie skuteczności strategii na koniec projektu

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą formą reklamy strony lub sklepu internetowego w Internecie, ponieważ wpływa na pozycję wyświetlania się Twojej strony w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania Google, które są najbardziej cenione przez internautów. Dzięki pozycjonowaniu dotrzesz do dużej liczby osób bezpośrednio zainteresowanych ofertą i usługami Twojej firmy lub treścimi prezentowanymi na stronie.

Na czym polega pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony składa się z trzech podstawowych elementów:

  1. pozycjonowanie i optymalizacja wewnętrzna na stronie (tzw. on-site SEO)
  2. analiza i dobór słów kluczowych, analiza konkurencji i stworzenie strategii pozycjonowania
  3. pozycjonowanie zewnętrzne poza stroną (tzw. off-site SEO)
Co to jest optymalizacia i pozycjonowanie wewnętrzne na stronie (on-site SEO)?

Pozycjonowanie on-site SEO składa się z audytu SEO strony, w którym poddajemy stronę pod szczegółową analizę budowy technicznej strony i treści oraz sprawdzeniu widoczności w Internecie (sprawdzenie poprawności indeksacji strony w Google, sprawdzenie pliku Sitemap i robots).

Jak wybieramy słowa i frazy kluczowe do pozycjonowania?

Jednym z kluczowych elementów całej strategii pozycjonowania jest zaawansowany proces analizy oraz selekcji słów i fraz kluczowych, które zastosujemy do pozycjonowania strony. Wyszukujemy słowa i ich „zlepki”, które są najczęściej wyszukiwane w Internecie. Następnie poddajemy wybrane frazy kluczowe pod analize konkurencji i sprawdzamy czy opłacalnym jest pozycjonowanie strony na te frazy. Często zdarza się, że pozycjonowanie strony na wybrane słowa kluczowe jest nieopłacale, ponieważ nie jesteśmy w stanie konkurować z graczami na rynku, których budżety na SEO są ogromnymi kwotami. Naturalnym wyjściem z tej sytuacji jest znalezienie niszowych słów kluczowych i zastosowanie pozycjonowania z użyciem „długiego ogona”.

Na czym polega proces pozycjonowania zewnętrznego poza stroną (off-site SEO)?

Pozycjonowanie poza stroną dotyczy wszystkich działań SEO, które toczą sie poza stroną internetową. Podstawowym działaniem jest budowanie linków zwrotnych (tzw. link building) oraz wzmianek na innych stronach w Internecie kierujących do strony głównej lub podstron pozycjonowanej witryny.

Na czym polega pozycjonowanie z użyciem długiego ogona?

Pozycjonowanie na długi ogon jest obecnie bardzo skuteczną i tanią formą pozycjonowania strony polegającą na wyszukaniu „zlepek” słów kluczowych (np. gdzie pojechać na wakacje z dzieckiem), które są często wyszukiwane w Internecie oraz stworzeniu stron/podstron, napisaniu treści (np. wpisu na blogu) na pozycjonowanej stronie zawierających „odpowiedź” na wyszukiwaną frazę.

Jakieś inne pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie to śmiało napisz do nas! Chętnie odpowiemy i rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Skontaktuj się!

Powrót do góry strony
Nasze motto: "Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, może to osiągnąć." Napoleon Hill

Facebook

Twitter